viernes, 7 de mayo de 2010

Un poema inéditu


El país de la derrota

Voi construyir un país

nesta piedra

un país fechu de desertores,

de profesionales de la renuncia,

qu’acueya a tolos que nunca

saben tar a l’altura de les circunstancies.


Voi llevantar un país

enllenu de decisiones

ensin tomar o siempre enquivocaes,

onde nin se t’ocurra tener la esperanza

de topar una persona bona

o un actu d’arrogancia o filantropía.


Y van tar prohibíos los confesionarios

porque la culpa ta prohibida


Voi vivir nun país

que nun va tener bandera,

que pa eso lu construyo yo

y tampoco himnu, vamos

tar demasiao borrachos

como pa recordalu.

Y les llendes,

les

llendes

sois

vosotros.

4 comentarios:

Ana dijo...

Yo voi.

Aire dijo...

Enhorabuena por este poema y por tu blog.
Carmen

Goyo dijo...

Yo me voy contigo ya mismo

Paz dijo...

Pues yo nun sei que dicite, nin. Igual nun diba ser quien a adautame al l.lugar.

Un saludu.