miércoles, 25 de junio de 2008

Ascu na Facultá

Soi funcionariu gracies a la oposición que gané como profesor de Lengua CASTELLANA y Literatura. Digo esto de mano pa que naide piense que toi defendiendo'l mio pan nesta entrada, na que namás quiero sacar de dientro la sustancia verdoso que me provocaron les voltures d'esta mañana al enterame de que la Xunta de la Facultá de Filoloxía aprobó (por cuatro votos de diferencia) suprimir l'aprendimientu del asturianu de los planes nuevos.
La situación del asturianu na facultá yera absolutamente precaria, pero agora yá nun dexen nin les migayes de les migayes. Pasé ocho años nesa santa casa: cinco de carrera, dos de doctoráu y ún na especialidá d'asturianu. Ocho años arrodiáu d'incompetentes, inorantes, oportunistes, raposos y... quiero más nun siguir. Namás quiero echar esta sustancia verdoso nes sos puertes. Ascu, ascu, daisme tantu ascu...

3 comentarios:

Pablo Suárez dijo...

no me lo podía creer mientras leía el periódico ayer, no me lo podía creer.

avanzamos hacia atrás, así nos luce el pelo

Anónimo dijo...

Esto ye una vergoña. Asturies ca vez va pa peor.

Jenny jirones dijo...

Dieronme la noticia ayer mientres diba pa Coruña.
Absurdo y triste, muy triste.